WELKOM in onze: ”Yogartschool” !

Wij zijn VERHUISD naar de nieuwe allround yogastudio: Kompassieyoga.nl

Een prachtige rustige zen-locatie aan het hystorisch Delfshaven, in hartje Rotterdam. We openen begin September en hier zal je ook al onder andere onze aerial-yoga terug zien! Wil je al een sneakpreview en een gratis week yoga? Meld je nu aan op: www.kompassieyoga.nl

Hier kan je straks ook terecht voor heelrijke massages, infra-rood yoga, vinyasa-yoga, hatha-yoga en dergelijke.

Welkom op de website van “Yogartschool”, het creatieve klein yoga-centrum van Rotterdam. We creëren daar een oase van rust in een bruisend stukje van Rotterdam. Waar diverse vormen van (aerial & flow) yoga gegeven. In de yogartschool ervaar je rust en kalmte en zelfs ruimte om creatief te ‘spelen’. Dit ondersteunt jou weg om tot je authentieke bron te komen.

Na jarenlange ervaring als uitvoerend choreografe en lucht-acrobate & oprichtster van Flyingartwork: heeft Juliette in 2013 besloten om haar kennis en ervaring te gebruiken om het leven van anderen te verrijken. Zij werkt samen met andere (yoga) docenten, artiesten en kunstenaars die haar inspireren. Door gedeelde passies komen zij iedere keer weer tot nieuwe bewegingsvormen die passen in deze tijd waarbij mensen continu op zoek zijn naar welzijn, ontwikkeling & authenticiteit.

- Over Juliette (oprichtster) : Wat ooit als een passie voor dans ,beweging & acrobatiek is begonnen,  is uitgelopen tot een passie voor alle vormen van beweging geïntegreerd met yoga , waarbij ze haar creativiteit kwijt kan.

Haar opleiding tot danstherapeute (BA) is haar eerste basis en garandeert een gedegen kennis op het gebied van veilig lesgeven. Persoonlijke aandacht geven aan de cursisten is typerend voor haar stijl. In de periode tussen 1998 en 2001 heeft ze diverse master-classes gevolgd, o.a. bij “Cirque du Soleil” in Montreal, Canada. Internationaal toeren is een logisch gevolg daarvan, waardoor ze enorm veel verschillende bewegingsvormen en culturen heeft mogen ervaren. In deze periode is ze ook gaan experimenteren met een lus en op zoek gegaan naar een waardige tegenhanger voor de fysiek zwaardere discipline op het gebied van (lucht)acrobatiek. Dit experiment is de grondslag voor wat we tegenwoordig kennen als “aerial yoga”. Haar collega acrobaten in Canada noemden haar destijds al “flying-yogi”. Maar de nieuwe trend is puur en verder onafhankelijk ontstaan in Canada & Amerika.

Met haar eigen gezelschap  “Flyingartwork” heeft ze op internationaal niveau verscheidene prijzen mogen ontvangen voor diverse shows en choreografieën.  Voor Juliette lag de keuze voor yoga heel dichtbij en is het niet vreemd dat ze ook die discipline beheerst (200+50 HRS, certified Int. Yoga-Alliance). De speelse combinatie van de diverse disciplines maken haar lessen uniek.

Tevens organiseerde ze, een aantal keren per jaar yoga vakanties in Egypte.  We love to share & Celebrate life at all times!

One’s destination is never a place, but a new way of seeing things..

‘De YogArtschool’ verwelkomt iedereen. Wij bieden creatieve & goed onderbouwde yoga & yoga-fusion lessen met hart en ziel.

Passie, creativiteit, yoga-wijsheden, Patanjali, nieuwe fusies & zelfs lucht-yoga ! (Aerial-Yoga)